Grattis alla gaykillar! (Och vi kvinns såklart)

Texten kan innehålla annonslänkar, vilket innebär att jag får provision om du köper något via dem. Texterna, eller mina åsikter, påverkas inte av länkarna.

Marc Jacobs blir creative director och ansiktet utåt för Coca-cola light 2013. Han kommer skapa en kollektion av snygga Coca-cola lightförpackningar inspirerade av de senaste decennierna.

Så här säger Marc Jacobs själv,

”Det är ett enormt privilegium för mig att få bli ny Creative Director för Coca-Cola light och få sätta min stämpel på kampanjen i samband med 30-årsjubiléet. Coca-Cola light är en ikon… och jag älskar ikoner.”

Kampanjen är inspirerad av läskreklamerna från 90-talet med heta hunkar i huvudrollen. Och det känns väldigt typiskt Marc att ge det en komisk twist.

CCl Marc Jacobs 4 lo res

 

Du kanske också gillar ...

Kommentarer

0 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Om författaren

Elin Fagerberg

Jag är auktoriserad hudterapeut, spaterapeut och makeupartist med över 20 års erfarenhet inom skönhetsbranschen. För mig är skönhet inte bara ett yrke – det är en passion som fortsätter att inspirera mig varje dag. Välkommen till min värld! 

Sök