Muhammed Ali och Core Values

Texten kan innehålla annonslänkar, vilket innebär att jag får provision om du köper något via dem. Texterna, eller mina åsikter, påverkas inte av länkarna.

Sedan 2007 har Louis Vuitton samarbetat med starka personligheter och ikoner i deras kampanj Core Values. Kampanjen lyfter fram märket som ett bra val när det är dags att resa med stil. Men det står också för så mycket mer bakom resande. Att resa med själ och hjärta och uppleva något nytt.  Louis Vuitton själva säger att deras personliga resa som både ikoner och som människor avgör, samt att de ska ha en global räckvidd.

Varje år presenteras en ny person som får vara ansiktet utåt. I år är det dags för den legendariska boxaren Muhammed Ali. Plåtningen skedde i hans hem i Arizona och med på bilden ser ni hans barnbarn. Fotograf var fantastiska Annie Leibowitz. Jag fullkomligt älskar bilden!

Så här säger Yves Carcelle, CEO på Louis Vuitton, om kampanjen;

”Muhammad Ali is the epitome of an
outstanding personality – a true living legend in boxing and far beyond. We are honoured that he
agreed to be photographed for the Core Values campaign, and delighted with the way this beautiful
portrait of the champion and his grandson captures the idea of transmission, which is of great
significance to Louis Vuitton.”

Du kanske också gillar ...

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Om författaren

Elin Fagerberg

Jag är auktoriserad hudterapeut, spaterapeut och makeupartist med över 20 års erfarenhet inom skönhetsbranschen. För mig är skönhet inte bara ett yrke – det är en passion som fortsätter att inspirera mig varje dag. Välkommen till min värld! 

Sök