
Auf Wiedersehen
Nä, jag har tyvärr inga glada minnen från tyskalektionerna i högstadiet. Men det finns en hel del jag gillar med Tyskland. Landskapet, klubblivet, spakulturen, ölen och det där att de har snygg design men ändå
Mitt jobb har blivit min livsstil men när jag inte skriver, föreläser eller poddar finns det mycket annat jag njuter av.
Med min erfarenhet och kunskap som vägvisare får du en perfekt mix av tips och insikter inom skönhet och välmående.
Jag tror att vi har mycket att lära av varandra, och intervjuar därför gärna mer eller mindre kända profiler inom beauty.

Nä, jag har tyvärr inga glada minnen från tyskalektionerna i högstadiet. Men det finns en hel del jag gillar med Tyskland. Landskapet, klubblivet, spakulturen, ölen och det där att de har snygg design men ändå

Min fina syster Evelinn från Göteborg är här och hälsar på med sina underbara ungar. De kom i eftermiddags, och än så länge har vi hunnit fika, leka och målat naglarna. På bilden ser ni

Jag hade blommor på naglarna på midsommar. Jag använde sex olika färger, alla från Essie. Jag använde färgen Cascade Cool som bas och gjorde blad och blommor av de andra. Färgerna är från Essies sommarkollektion

Nr, 73 från Laka, är färgen på mina naglar. Den täcker väldigt bra och hade bra pensel. Det kan bli en sommarfavorit!
Elin Fagerberg
För att ge en bra upplevelse använder vi teknik som cookies för att lagra och/eller komma åt enhetsinformation. När du samtycker till dessa tekniker kan vi behandla data som surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Om du inte samtycker eller återkallar ditt samtycke kan detta påverka vissa funktioner negativt.
Det du sökte efter finns inte. Försök igen med ett annat sökord.